Ben Lambers (Haarlem 1969) gedraagt zich afwisselend als artdirector, grafisch vormgever en fotograaf voor Studio Aandacht. Na de grafische school en de Reproductie Teken Opleiding in Haarlem volgde hij een avondopleiding art direction aan de HKU. Hij heeft in de jaren ’90 als (freelance) art director gewerkt voor diverse reclamebureaus. Daar ervaarde hij hoe het is om samen te werken met copywriters, strategen, account en product managers. Begin 2000 is hij samen met zijn vrouw Tatjana Quax studio Aandacht begonnen., sindsdien heeft Ben diverse boeken, campagnes, identiteiten, fotoshoots en andere projecten op zijn naam staan. Hij is als gastdocent verbonden geweest aan verschillende kunstacademies en ontving met Studio Aandacht kunstacademies van Seoul tot Kopenhagen. Ben houdt van koken wat hij dus ook bijna dagelijks doet, het liefst voor grote gezelschappen. Onder de naam Ben Zen werkt hij aan een kunstenaars carrière.

272787_493723250639513_1048924652_o665538_526377514040753_1011975641_oAfbeelding 20IMG_3365IMG_3421IMG_3533IMG_3941IMG_4208IMG_4798IMG_5068Aandacht-portret Aandacht_0366 lr Aandacht_0255 lr Achter-de-schermen-_-How-We-Work-6597 Studio_Attenzione_HWWL_8

Commercial voor Hewlett Packard geregisseerd door Tom Hooper die later een oscar won voor the Kings Speech, samen met Pim Gerrits bij Publicis.
Commercial voor Renault geregisseerd door Ko Koedijk, samen met Pim Gerrits voor Publicis.
Het beroemde opblaaskroontje voor de allereerste Koninginnedag loterij samen bedacht met Pim Gerrits voor Publicis en uitgevoerd door Kern Habbema en Yap.
Renault advertentie gefotografeerd door Fritz kok samen met Pim Gerrits bij Publicis.